Amit még szeretnék hozzáfűzni

2011.08.03. 09:27 | 51eske | Szólj hozzá!

Előző bejegyzésem folytatásaként el kell még mondanom, hogy elmentem egy ügyvédhez, hogy megerősítse azt, amivel a családsegítő jogi tanácsadója biztatott.

Hát ezzel aztán jól felkavartam a dolgokat megint.

Először is az ügyvéd, amikor nagyjából elmondtam az előzményeket, meg a kapcsolatunk jelen minőségét, rácsodálkozott, hogy ezt mennyi ideje bírom? Illetve nagyon kellett fegyelmeznie magát, hogy ne mondjon csúnyát rám, amiért ilyen naivan intéztem, vagy nem intéztem, a saját vagyoni helyzetem stabilizálását.

A legbiztosabb abban voltam, hogy mivel a férjem, az első feleségétől (aki 15 év házasság után hagyta el egy bőrönddel) 100 eFt-tal váltotta meg a lakás másik felét, és ugyanennyit kaptam a testvéreimtől meg anyukámtól annak idején, hogy lemondtam az anyukám házának a feléről. (Ezt a témát férjem szorgalmazta, eredetileg azt akarta, hogy adjuk el és kapjam meg az ár felét, ennek fejében rám íratja az ő lakása felét. Mivel ezt a családom nem szerette volna, ezért javasolták ezt a 100 eFt-os megoldást. Ezt ugyan kevesellte a férjem, de felajánlotta, hogy vegyünk egy autót a nevemre és akkor legalább az az enyém lesz. Megigényeltük, aztán meggondolta magát. Az ügyvédnek nem tudtam megmondani, hogy ezzel aztán mi lett, de a férjem közölte, hogy ő felvett 100 eFt kölcsönt és visszaadta nekem ezt a pénzt. Ekkor ugyanis még nem voltunk összeházasodva, bár együtt éltünk már.)

Édesanyám 2004-ben halt meg. Amikor eladtuk a házát, közel 3 MFt-t örököltem. Ez ugyan az én különvagyonom lenne elvileg, de mivel az én egyetlen és a férjemmel közös gyermekünk lakásába fizettem bele nagy részét (kisebb részét egy saját befektetésbe), ezért  ennek is el lett vetve a sorsa. Az ügyvéddel azzal váltunk el, hogy csak a lakás tetőterének  azóta történt beépítését lehet közösnek tekinteni, - meg persze a hétvégi házunkat, ami viszont az én nevemen van, de együtt voltunk, amikor építettük - tehát ezen érték felére tarthatok igényt.

Mikor hazajöttem, és megmondtam hol voltam, először is lekapott a férjem, hogy nem erről volt szó, hanem hogy idehívom az ügyvédet. Hiába mondtam el, hogy mindenben őt erősítette meg, tehát nem volt miért idehívjam, örültem, hogy nem kért pénzt. Nem hatotta meg ez az érvelésem sem. Sőt, mivel azt is hozzátettem, hogy nyugodtan elhívhatjuk még, hiszen úgyis többször emlegette, hogy végrendeletet szeretne írni, és mindkét szakember megerősítette, hogy mivel a férjemnek 3 gyermeke van, mindenképp rendezni kellene még életében az én vagyoni részemet.

Na, amikor a végrendelet szót kiejtettem a számon, úgy elborult az agya, hogy semmi közöm hozzá, és látja hogy én azt várom, hogy ő megdögöljön, és haljak meg én, és akkor legalább egyedül leszek a temetőben, hiszen úgyis ezt akarom.

Azt hiszem, csak azért viselem ezt az egészet ilyen normálisan, mert azt erősíti bennem, hogy igenis én normális és becsületes vagyok, és ha mégis bírósághoz fordulok, az nem a saját érdekemben, még nem is elsősorban a gyermekem érdekében fog történni, hanem az igazság érdekében.

Korábban azért is nem erősítettem meg soha a férjemet az elhatározásában, hogy végrendeletet írjon, mert annyira ismertem már, hogy nála minden bíróságot igazságosabbnak tartsak és bíztam benne, hogy ha erre kerülne a sor, az ő két gyermekével is meg tudnék egyezni.

Mindenkivel szót tudok érteni, normális hangnemben tudok beszélni, csak a férjemmel nem.

Ezzel még korántsem írtam le mindent a veszekedésünkből. Volt ott még a gyermekem kitagadása is.

Az is kiderült, hogy arra is megvan az elmélete pontos tervvel és kimutatással, hogy a tetőtér felét mi alapján tekintse szintén a magáénak az üzlethelyiséggel együtt, amit akkor alakítottunk ki, amikor a tetőtér beépült.

Ennyi bevezető után, akkor mindenkit kérek, aki olvassa, hogy támogasson engem, mert ebben a helyzetben kell nekem (mint állítólagosan 3 lábon állónak és harácsolónak) a bevételeimet olyannyira növelnem, hogy teljes anyagi függetlenségre tudjak szert tenni.

Addig is kérek mindenkit, hogy nézze a www.lyoness.hu -t, olvassa a blogomat: http://51eske.blog.hu és keressen skype-on: budazsu az azonosítóm.

Kérlek, csatlakozzatok rajtam keresztül a Lyoness-hez. Most kell ezt megtenni, amíg folyik a világpiac újrafelosztása. Már több mint 2 millió vásárló fogott össze annak érdekében, hogy a világ kereskedőit és szolgáltatóit olyan közösséggé kovácsolja össze, amelyben mindenki jól jár.

Találkozzunk itt és a Lyoness vásárlóközösségben.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://51eske.blog.hu/api/trackback/id/tr683122187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása