Szeretnék hatékonyabb lenni a körülményeim változtatásában

2011.06.16. 22:19 | 51eske | Szólj hozzá!

Sokáig nem írtam, mert zajlik bennem a változtatni akarás.

Kötöttem egy új megbízási szerződést a hétvégi ház eladására. Mivel ez az én nevemen van, előhozott új beszédtémát közöttünk.

Elkérte a férjem a szerződést és közölte, hogy rosszul jártam el de nagyon, mert ha nem lesz rajta ő is, akkor nem fog hozzájárulni az eladáshoz, mert hogy a nyaralónak a fele tulajdona őt illeti meg.

Ez jó alkalom volt rá hogy megkérdezzem, hogy a lakást még mindig egyedül a saját tulajdonának hiszi?

Határozott igennel válaszolt. Én pedig ugyanilyen határozottan kijelentettem, hogy szerintem meg annak a fele engem illet, 15 év házasság a feltétele.

Meglepetésemre jól reagált és azt mondta, hogy ha bebizonyítom, akkor természetesen ő elismeri. Azt nem mondtam, hogy ezt jogi tanácsadáson mondták nekem.

Azt is mondta még, hogy még mindig azt szeretné, ha helyreállna a házasságunk, de nem érti miért épp most találtam ki ezt az egészet.

Szóval szerinte ez kitaláció, semmit nem fog fel abból, hogy ez a helyzet nekem konkrétan az egészségemet veszélyezteti. Erről a témáról nem írok többet, mert tudom, hogy minél kevesebbet kell rá gondolnom. Egyre sűrűbben figyelem az egyenletes légzésemet, hogy ezzel is a megelőzést szolgáljam.

Másnap előhozakodott azzal, hogy amit a közös számlánkon lekötött (mert ez volt a leginkább költségkímélő megoldás) sürgősen a saját számlájára akarja átrakatni, és ha nem intézkedem, akkor legfeljebb Lacival bekísérteti magát a bankba.

Kifejtette újból, hogy mielőbb meg akarja szüntetni a közös számlát, vagy ha kiszállok belőle, neki úgy is jó.

Nem hagyta ki felemlegetni megint, hogy mekkora jót tett, amikor beleegyezett a személyi kölcsönömbe hogy a nyugdíjamat fel tudjam emeltetni.

Visszakérdeztem, hogy ha Lacival be tudna menni a bankba, akkor velem miért nem? Egyébként meg ez nem lenne ciki neki? Ugyanis a végsőkig titkolni akarja, hogy a padlón van a kapcsolatunk.

Erre kicsit megenyhült és úgy tért ki, hogy nem akar ezzel is engem terhelni, de ha bemegyek és elintézem úgy ahogy máskor is szoktuk, az neki megfelel.

Még enyhén szólva meglepett azzal, hogy a legutóbbi akciójával kapcsolatban, amikor pénzt kért a lekötött betétjéből, teljesen meghazudtolt. Magyarul letagadta, vagy nem emlékezett rá, hogyan történt.

Rendkívül rossz hatással vannak rám ezek a bizalmatlansági kitörései. A legérzékenyebb pontot találja el ilyenkor.

Ilyenkor gőzerővel hasít a felismerés belém, hogy nincs nekem szükségem arra, hogy állandóan gyanúsítgasson, nekem pedig védekeznem kell.

Amikor megegyeztünk, hogy intézem ahogy szoktuk és lehet, hozzátette, hogy ideadják nekem az iratot hogy hozzam haza aláíratni, mert megbíznak benne a bankosok. Szerintem meg bennem kell ahhoz megbízzanak, hogy ideadják hazahozni aláíratni.

Amikor eljöttünk, nagyon megtisztelő volt a fiókvezető helyettes és csoportvezető bíztatása, hogy tegyek lépéseket a hivatásos gondnokká váláshoz, mert nekem való hivatás. Minden ellenérvemet megcáfolták és végül el is végeztem a tanfolyamot és feliratkoztam, hogy üresedéskor értesítsenek.

Azt gondolom, hogy a legjobban az ilyen kliensektől féltem volna, mint a férjem. Nem is akarok ezzel tovább foglalkozni.

Az ingatlanközvetítő Icuka, (A neve elgondolkodtat, mennyi Ica és László van az ismerőseim között. Mennyire véletlen ez?) ami külön jó, hogy üzletileg van hasonlóság a gondolkodásunkban, sok mindenben benne van, nyitott. Ajánlottam neki a pénzgyűjtő kártyát. Még visszatérünk rá. Ő is ígért valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://51eske.blog.hu/api/trackback/id/tr182990708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása