Aktuális témám

2011.04.25. 21:23 | 51eske | Szólj hozzá!

Kéthetes lemaradásban vagyok, mert ennél is fontosabb dolgom akadt: TANULÁS

Most van némi lazítás a tanfolyamon, meg a Mennyei prófécia elolvasásával is kész vagyok. Továbbá itthon volt több mint egy hétig a lányom, ez is megsokszorozta az erőmet.

Azért rövidebb leszek, mint az eddigi írásaim.

Az egyik, amit már nagyon meg akartam írni és kiegészítése is a Példaképeim c. írásomnak, hogy Eric  Robins, az orvostudományok doktora megfogalmazta azt, ami engem évtizedek óta komolyan foglalkoztat. Konkrétan azt, hogy akik boldogtalanok, betegek, szenvedélyek rabjai az ismerőseim, rokonaim között, mindannyian érzelmi problémákkal vannak elfoglalva.

A másik nagyon jelentős lépcsőfok az, hogy elkezdtem olvasni Eckhart Tollétól a Most hatalmát. Illetve még csak az előszón vagyok túl, de máris túlcsordult a lelkesedésem.

Tulajdonképpen el is értem mai  mondandóm lényegéhez, vagyis ahhoz, hogy néhány éve az ENERGIA, mint téma tölti be életem legjelentősebb részét. Úgyis, mint hiányérzet, úgyis mint ami túl tud bennem tengni, attól függően milyen épp az aktuális „Hangulatom”. Azért tettem idézőjelbe, mert nem jut találóbb kifejezés eszembe.

Ígéretemhez híven mára csak ennyi. A továbbiakban igyekszem sűrűbben jelentkezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://51eske.blog.hu/api/trackback/id/tr342855020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása